ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تاکید واعظی: اینترنت 20 درصد ارزان شده است

| دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات بار دیگر در حمایت از شرکت مخابرات اعلام کرد: استفاده نکردن از تلفن ثابت برای شرکت مخابرات هزینه دارد، لذا به منظور تامین این هزینه کمترین هزینه نگهداری شامل پرسنل و کابل از مشترکان دریافت می شود.

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، واعظی با اعلام این خبر که تعرفه اینترنت ۲۰ درصد کاهش یافته است، افزود: هزینه اینترنت در سبد خانوار کاهش یافته است و همزمان با افزایش تعرفه تلفن ثابت، هزینه اینترنت بین ۱۷ تا ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد:تعدیل قیمت خطوط ثابت در حال طی مراحل قانونی خود است، در این راستا جلساتی چند ماه گذشته بین دبیرخانه کمیسیون تنظیم مقررات و شرکت مخابرات برگزار شد، دراین جلسه‌ها هزینه‌ها و سرمایه گذاریهای آینده بررسی شد و در نهایت به این جمع بندی رسیدیم که در برخی از تعرفه هایی که به مردم فشار وارد می کند، تغییری ایجاد نشود.

وزیر ارتباطات در ادامه گفت: براساس تصمیم گیری جدید هزینه مکالمه تلفن ثابت درون استانی بین ۶ تا ۷ درصد افزایش پیدا می کند و از ۳۰ ریال به ۴۵ ریال برای تلفن درون استانی است و تلفن ثابت به همراه مانند گذشته است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">