ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس پژوهشکده‌ی مخابرات نظری دانشگاه صنعتی شریف گفت: انجام واگذاری ‌های جدید تلفن همراه با کیفیت فعلی شبکه که وضعیت آن از وضعیت شبکه‌ی اینترنت هم بدتر شده، به وجود اختلال ‌های متعدد می‌انجامد.
دکتر«فرخ مروستی» درگفت‌وگو با (ایسنا)،‌ در تحلیل خود از فرصت‌ها و تهدیدهایی که به دنبال ثبت نام نامحدود تلفن همراه در بهمن ماه سال جاری ایجاد خواهد شد، اظهار داشت: واگذاری جدید تلفن همراه برای عدم بروز مشکل در سرویس‌دهی به مردم، باید پس از فراهم شدن و تکمیل زیربناها صورت گیرد.
وی با ابراز امیدواری از این که واگذاری‌ سیم‌کارت‌های نامحدود ثبت نامی قبل از فراهم شدن زیرساخت‌ها انجام نشود، گفت: در حال حاضر از این که آیا مخابرات زیرساخت‌ها را برای واگذاری‌های جدید فراهم کرده، مطلع نیستم اما شاید مخابرات به واسطه‌ی قراردادهای مختلف منعقد کرده، نسبت به فراهم کردن شرایط لازم اقدام کند.
وی یادآور شد: انجام ثبت‌نام‌های نامحدود و واگذاری‌ها، پس از تکمیل و فراهم شدن زیرساخت‌ها و در شرایطی که شبکه‌ی تلفن همراه به خوبی عمل کند، قطعا مثبت خواهد بود اما انجام واگذاری‌ با کیفیت فعلی شبکه‌ی تلفن همراه که وضعیت آن از وضعیت شبکه‌ی اینترنت هم بدتر شده به وجود اختلال ‌های متعد می‌انجامد.
وی تصریح کرد: توسعه‌ی شبکه‌ی تلفن همراه تا زمانی که این شبکه به حد استاندارد رسانده نشده، امری بی معنی است و انجام ثبت نام نامحدود تلفن همراه واگذاری‌های بیشتر، به بدتر شدن وضعیت شبکه می‌انجامد.

  • ۸۴/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">