ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تبادل بیش از یک میلیارد SMS در کشور

| دوشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۸۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ | ۰ نظر

رییس اداره‌ى هماهنگى نگهدارى سرویس‌هاى ارزش افزوده‌ى ارتباطات سیار گفت: کاربران تلفن همراه به طور میانگین روزانه 28 میلیون پیام کوتاه براى یکدیگر ارسال مى‌کنند.
قربان رستمى در گفت و گو با ایسنا با بیان این که چهار مرکز پیام کوتاه هر کدام با ظرفیت سه میلیون در کشور فعالند، گفت: دو مرکز در تهران، یک مرکز در مشهد و دیگرى در ارومیه فعال هستند که 12 میلیون ظرفیت مشترک استفاده از سیستم پیام کوتاه را در کشور ایجاد کرده است.
او در پایان گفت: در حال حاضر مرکز پیام کوتاه شهرکرد در حال راه‌اندازى است که با آغاز به کار این مرکز، ظرفیت SMS کشور به 15 میلیون مشترک خواهد رسید.
وى افزود: به‌طور میانگین ماهیانه 480 میلیون و همچنین سالیانه یک میلیارد و 80 میلیون پیام کوتاه توسط مشترکان تلفن همراه ارسال مى‌شود.
با این آمار و با احتساب هر پیام کوتاه به مبلغ 142 ریال، مى‌توان گفت که سالیانه بیش از 153 میلیارد ریال بابت ارسال پیام کوتاه از مشترکان دریافت مى‌شود.

  • ۸۵/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">