ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سبد اول محصولات خانه و زندگی نوآوری تبیان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

به گزارش فارس، مراسم رونمایی از سبد اول محصولات خانه نوآوری تبیان با حضور سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در محل موسسه تبیان برگزار شد.

در این مراسم، از محصول همسان گزینی تبیان به نام «همدم» یا محصول «پرسان» به عنوان بستر به اشتراک گذاری تجربه زندگی برای مردم، «کودومو» به عنوان همپای خانواده‌ها، مدرسه آنلاین «میم» برای تربیت بهتر فرزندان، «جیب» یا دستیار اقتصادی هوشمند، «مجازیست» یا زیست مجازی و شتابدهنده هوشمند تبیان رونمایی شد.  

همدم، پلتفرم جامع همسان گزینی تبیان در حوزه تشکیل و تحکیم خانواده است.

پرسان، بستری برای پرسش و پاسخ و مشاوره مبتنی بر تولید محتوای کاربر محور است. در این پلتفرم کسانی که پاسخ سوالات را می دانند به کسانی که سوال دارند متصل می‌شوند.

کودومو، جمعی بزرگ از مادران، پدران، مربیان، اساتید و کارشناسان است و دستیار والدین و مربیان در تربیت رسانه‌ای فرزندان است.

میم، یک مدرسه مجازی به شیوه یادگیری مشارکتی است که با اشتراک نظرات و تجربه‌ها، مفاهیم لازم برای تربیت کودک و نوجوان را آموزش می‌دهد.

جیب، یک کیف پول و دستیار اقتصادی است که با به کار گیری هوش مصنوعی، نقل و انتقال مالی چندگانه را آسان کرده است.

 مجازیست هم یک برند رسانه‌ای است که تلاش می‌کند آخرین وقایع مرتبط با فعالان زیست بوم محتوای دیجیتال را در قالب خبر، تحلیل و آموزش ارایه کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">