ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تجدید مزایده اپراتور سوم با شرایط جدید

| چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۸۸، ۰۳:۱۲ ب.ظ | ۰ نظر

مخبر کمیسیون صنایع و معاون مجلس گفت: کمیته ویژه این کمیسیون به علت استنکاف شرکت‌های اتصالات و زین، تجدید مزایده اپراتور سوم را با شرایط جدید تصویب کرد.

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با فارس"، با اشاره به جلسه کمیسیون صنایع و معادن گفت: کمیته مشترک نمایندگان این کمیسیون، نمایندگان وزارت ارتباطات و مرکز پژوهش‌های مجلس برای تعیین وضعیت اپراتور سوم برگزار شد و با توجه به استنکاف شرکت اتصالات از انجام تعهدات و اینکه شرکت کویتی "زین " نتوانست خود را با شرایط وفق دهد، این کمیته تجدید مناقصه را با شرایط جدید تصویب کرد.

یوسف نژاد همچنین از بررسی لایحه حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور که بوسیله دولت به مجلس آمده خبر داد و گفت: کمیسیون دراین باره با حضور نمایندگان مرکز پژوهش‌ها و معاونان وزارت کار و وزارت صنایع با استماع نظرات مخالف و موافق و وزارتخانه‌های مربوطه به بررسی این موضوع پرداخت.

مخبر کمیسیون صنایع و معادن در مورد تصمیم این کمیسیون درباره این لایحه گفت: به لحاظ شرایط جدیدی که وضعیت صنعت کشور از نظر اقتصادی و اجتماعی دارد، قرار بر این شد که ظرف یک هفته مرکز پژوهش‌ها و وزارت صنایع و معادن و وزارت کار طرح جامع‌تر و مناسب‌تری که با شرایط فعلی تطبیق داشته باشد را به کمیسیون ارائه دهد.

  • ۸۸/۰۵/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">