ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تحقیق و تفحص از مخابرات اردیبهشت نهایی می شود

| دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

رییس کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران گفت: بررسی نهایی تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت مخابرات ایران اواخر اردیبهشت ماه به اتمام می رسد.

نادر قاضی پور در گفت وگو با موبنا اظهار داشت: کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات در مراحل نهایی فعالیت خود قرار دارد و درحال جمع بندی نهایی بررسی های خود ازعملکرد این شرکت است. قرار است کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات نتایج نهایی بررسی های خود را از این شرکت خرداد ماه به کمیسیون صنایع ارائه دهد.

طرح تحقیق و تفحص ازعملکرد شرکت مخابرات ایران نیمه اول دی ماه سال 87 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید. فرصت اولیه کمیته تحقیق و تفحص ازشرکت مخابرات شش ماه بود. این زمان به مدت شش دیگرماه تمدید شد. اما همچنان نتیجه بررسی عملکرد این کمیته نا مشخص است.

هزینه وجوه خارج از شمول در اختیار مدیران، نحوه عملکرد مرکز تحقیقات مخابرات ایران، بررسی نحوه قیمت تمام شده خدمات تلفن ثابت و همراه، نحوه اجرای مناقصات و مزایده‌های چهار سال گذشته این شرکت و نحوه پرداخت حقوق پیمانکاران پروژه‌‌ها ، از جمله موارد مطرح شده در کمیته تحقیق و تفحص از شرکت مخابرات ایران است.

ابهامات درباره افزایش قیمت پیامک تلفن همراه بدون مصوبه و سایر طرح‌های مخابراتی طبق قانون برنامه چهارم، تاخیردراجرای پروژه ظرفیت‌سازی شش میلیون خط تلفن همراه، شفاف‌سازی صورت‌های مالی و تعیین دقیق بازدهی سهام و چگونگی انتقال دارایی‌های شرکت‌های زیرمجموعه مخابرات ، از دیگر مواردی بوده که در این طرح به آن اشاره شده است.

  • ۸۹/۰۱/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">