ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تخفیف ایرانسل به حجاج

| چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۵۹ ب.ظ | ۰ نظر

همزمان با فرارسیدن موسم حج و برای اولین بار در کشور، ایرانسل از اعطای 50 هزار ریال اعتبار هدیه، تخفیف ویژه در برقراری تماس و ارائه سرویس رومینگ بین‌الملل با قابلیت استفاده از اینترنت همراه (GPRS) به حجاج معزز خانه خدا خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، کلیه مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل زائر خانه خدا می‌توانند بیست و چهار ساعت قبل از خروج از کشور، با شماره‌گیری کد دستوری #1*111* از خط ایرانسل خود، از سرویس رومینگ ایرانسل در عربستان، با قابلیت استفاده از اینترنت همراه (GPRS) بهره‌مند شوند. از سوی دیگر، ظرف 24ساعت بعد از برقراری اولین تماس از سیم‌کارت ایرانسل در کشور عربستان و به طور خودکار، مبلغ 50 هزار ریال اعتبار مکالمه رایگان به حساب آن مشترک واریز می‌گردد.

همچنین براساس قرارداد منعقد شده بین ایرانسل و اپراتور STC عربستان، تمامی مشترکین ایرانسل می‌توانند پس از ورود به عربستان و انتخاب اپراتور STC با نام تجاری Al Jawal بوسیله تنظیمات دستی گوشی تلفن همراه خود، از تخفیف ویژه در برقراری تماس‌ها از طریق این شبکه برخوردار شوند.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.irancell.ir مراجعه فرمایند.

  • ۸۹/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">