ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در برخی از مواقع سلبریتی‌های درجه چندم تخلفاتی را برای کمک به درمان بیماران انجام می‌دهند که باید مراجع قضایی این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش فارس ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت در نشست خبری اظهار داشت: اضافه کردن سبوس در نان‌ها، متفاوت است آرد سبوس‌دار که جزو مواد غذایی توصیه شده است، مورد تایید وزارت بهداشت است.

حریرچی ادامه داد: بعضی نانوایی‌‌های لواش به آردهای معمولی سبوس اضافه می‌کنند، که اگر میزون آن کنترل نشود، ممکن است مشکل ایجاد کند.
وی در ارتباط با فعالیت سلبریتی‌ها در فضای مجازی برای جمع‌آوری پول درمان بیماران، گفت: قرار نیست وزارت بهداشت در همه امور دخالت کند، اما در همه جای دنیا افراد مشهور از هنرمندان و ورزشکاران، اقدام به جمع آوری پول می‌کنند.

وی گفت: اما ممکن است در بین بعضی افراد درجه چندم مواردی از تخلفات وجود داشته باشد که مراجع قضایی باید برخورد کنند و باید توجه داشت در هرقشری امکان بروز تخلف وجود دارد.

  • ۹۷/۰۳/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">