ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تدبیر جدید مخابرات برای فروش قطعی سیم کارت

| چهارشنبه, ۶ تیر ۱۳۸۶، ۰۳:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با تاکید بر این که واگذاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی دوره جدید شرکت ارتباطات سیار مطابق زمان‌‏بندی و به صورت قرعه‌‏کشی خواهد بود، گفت: بعید به نظر می‌‏رسد در سری جدید ثبت نام، واگذاری سیم کارت به روز شود.

دکتر وفا غفاریان، درگفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص ثبت نام سری جدید سیم کارت‌‏های دائمی و اعتباری شرکت ارتباطات سیار که از 23 تیرماه آغاز خواهد شد، افزود: نحوه واگذاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی به میزان تقاضای ثبت نام‌‏کنندگان بستگی دارد.

وی، گفت: ضریب نفوذ 27 درصد برای تلفن همراه نقطه تحقق نخواهد بود و به این دلیل بعید به نظر می‌‏رسد واگذاری سیم کارت به روز رسانی شود.

دکتر غفاریان، با تاکید بر این که توزیع و واگذاری سیم کارت‌‏های ثبت نامی این دوره نیز همانند دوره‌‏های گذشته به صورت مرحله‌‏ای و مطابق زمان‌‏بندی خواهد بود، تصریح کرد: احتمال می‌‏دهیم کار واگذاری با قرعه‌‏کشی همراه شود.

معاون وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات، با اشاره به قیمت 288 هزار تومان برای ثبت نام سیم کارت‌‏های دائمی و 34 هزار تومان برای سیم کارت‌‏های اعتباری، یادآورشد: کاهش قیمت سیم کارت مستلزم کاهش هزینه است و در حال حاضر روشی برای مصرف هزینه کمتر در توسعه شبکه به دست نیامده است.

رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، در خصوص استقبال و یا عدم‌‏ استقبال از ثبت نام این دوره شرکت ارتباطات سیار، یادآورشد: بحث ما استقبال نیست؛ ما علاقمند پاسخگویی به نیاز مردم هستیم و تا زمان رسیدن به نقطه سربه سری و به روز رسانی سیم کارت، توقف نخواهیم کرد.

وی، گفت: ثبت نام این دوره در یک مرحله انجام خواهد شد و متقاضیان باید کل مبلغ 288 هزار تومان را برای سیم کارت دائمی و 34 هزار تومان را برای سیم کارت‌‏های اعتباری پرداخت کنند.

گفتنی است؛ این در حالی است که روز گذشته سرپرست روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار از دو مرحله‌‏ای بودن ثبت نام و رزرو سیم کارت‌‏های اعتباری و دائمی خبر داد و گفت: متقاضیان دوره جدید ثبت نام سیم کارت دولتی در مرحله اول با پرداخت یک هزار تومان با دریافت قبض مربوطه ثبت نام خود را رزرو می‌‏کنند و پس از آن با مراجعه به بانک باقی مانده وجه ثبت نام را می‌‏پردازند.

عباسعلی ابوالفضلی همچنین گفت: تمام تلاش ما این است که یک ماه پس از تاریخ ثبت نام متقاضی، سیم کارت تحویل داده شود.

  • ۸۶/۰۴/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">