ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشریح وضعیت اینترنت در کمیسیون امنیت ملی

| دوشنبه, ۹ آبان ۱۴۰۱، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به حضور معاون وزیر ارتباطات در کمیسیون متبوع خود، گفت: آقای لاجوردی به تشریح وضعیت دسترسی به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت و گفت که «نرم افزارهای داخلی نیازهای بخش زیادی از جامعه را پاسخ داده است.»
ابوالفضل عموئی در گفت‌وگو با خانه ملت در توضیح نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی روز گذشته با دو دستور برگزار شد. در بخش اول جلسه روزگذشته، آقای لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس شرکت ارتباطات زیرساخت به تشریح وضعیت دسترسی شهروندان به خدمات اینترنتی پس از تحولات امنیتی اخیر پرداخت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، افزود: معاون وزیر ارتباطات توضیح داد که پس از شرایط اخیر، نرم افزارهای داخلی از لحاظ فنی توانسته‌اند نیازهای بخش زیادی از جامعه را پاسخ بدهند و طبیعتا کاربران پیام‌رسان‌ها و شبکه‌اجتماعی ایرانی افزایش یافته است و در نتیجه بخش اصلی از پهنای باند کشور در اختیار نرم افزارهای داخلی قرار گرفته است.

عموئی یادآور شد: لاجوردی برنامه‌های این وزارتخانه در حمایت از کسب‌و‌کارهای داخلی در نرم‌افزارهای بومی را هم تشریح کرد که از جمله آنها ارائه امکانات ویژه فروشگاهی و امکان کسب‌درآمد در ازای تولید محتوا و اقدامات مشابه در جهت حفظ امنیت اطلاعات کاربران بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">