ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل پرونده الکترونیکی برای بیماران

| جمعه, ۸ مرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز شبکه و ارتقاء سلامت گفت: جهت دسترسی آسان به سوابق بیماران در طرح پزشک خانواده برای هر یک از بیماران پرونده الکترونیک سلامت تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد شریعتی با بیان اینکه برای هر یک از بیماران در طرح پزشک خانواده پرونده الکترونیکی ایجاد می شود گفت: از تمامی بیماران در این طرح یک ویزیت پایه اخذ شده و نتایج بررسی بیماریهای محتمل بر ریسک، فاکتورها و عوامل محیطی در آنان در این پرونده الکترونیک ثبت می‌شود.

وی افزود: پزشکان در طرح پزشک خانواده در شهر، کارمند وزارت بهداشت نبوده و طرف قرارداد با ما هستند و براساس سرانه حق‌الزحمه می‌گیرند همچنین مردم اجازه دارند خودشان تیم پزشک خانواده‌شان را در محدوده زندگی خود انتخاب کنند.

شریعتی اظهار داشت: تیم پزشک خانواده در شهر 17 نفر است و متشکل از تخصصهای بالینی و درمانی مختلف بوده و بیشترین استفاده در این طرح از پزشکان بخش خصوصی صورت می گیرد.

وی افزود: روال خدمات تیم سلامت در این طرح کاملاً مشخص شده و پزشک متخصص پس از ویزیت ملزم است بازخورد نتایج بررسی‌هایش را به تیم سلامت پزشک خانواده ارجاع دهد.

پس از اجرای طرح پزشک خانواده در روستا طرح پزشک خانواده در شهر در سه استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان و بلوچستان آغاز شده و در فاز اول 9 میلیون نفر را در این استان‌ها تحت پوشش قرار می دهد.

  • ۸۹/۰۵/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">