ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تشکیل کمیته اینترنت نظام صنفی نتیجه‌ای ندارد

| چهارشنبه, ۵ بهمن ۱۳۸۴، ۰۸:۳۵ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل یک ‪ ISP‬گفت: تشکیل کمیته اینترنت و تلفن اینترنتی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای نتیجه بخش نخواهد بود.
"محمد اسمی" روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه آی تی ایرنا افزود: اگر تصمیم‌گیری های مربوط به منافع مردم و فعالان اینترنتی در چهارچوب یک کمیته در یک سازمان انجام شود مطابقت کامل با منافع فعالان و مردم نخواهد داشت.
وی اظهار داشت: دراتحادیه شرکت‌هایی که به صورت تخصصی در زمینه اینترنت و تلفن اینترنتی و سرویس‌های وابسته، می‌توان به طور کارشناسی تصمیم‌گیری کرد، نتایج تصمیم‌گیری به نفع مردم و شرکت‌های اینترنتی خواهد بود.
وی ادامه داد: کمیته اینترنت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ادامه‌دهنده راه کمیته‌های مشابه در انجمن شرکت‌های انفورماتیک است که رویکرد و فعالیت‌های گذشته آنها کارنامه پیش روی ماست.
اسمی اظهار داشت: با توجه به اینکه ارتباط این کمیته‌ها با فعالان صنف ضعیف است و تنها از طریق چند شرکت بزرگ برقرار می‌شود، با توجه بحث‌هایی که این کمیته‌ها وارد آن می‌شوند نمی‌توانند اطلاعات درستی در این خصوص داشته باشند.
وی تصریح کرد: نداشتن اطلاعات صحیح نیز منجر به تصمیم‌گیری های نادرست می شود و تشکیل اتحادیه این مشکلات را رفع خواهد کرد.
این مدیر ‪ ISP‬تصریح کرد: تشکیل کمیته اینترنت و تلفن اینترنتی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به صورت انتخاب ازطرف مدیریت سازمان نه انتخاب از طرف کسانی که درگیر این فعالیت هستند، می‌باشدو به همین سبب نمی‌تواند مشکلات این حوزه را رفع کند.
اسمی گفت: تصمیم‌گیری در مورد صنف و حقوق مردم که در جایی تخصصی تر مانند اتحادیه شرکت‌های اینترنتی انجام شود بهتر می‌تواند منافع مردم و شرکت‌های ارایه‌دهنده سرویس اینترنتی را مد نظر قرار دهد و تصمیم‌گیری‌های آن علمی‌تر و تخصصی تر خواهد بود.

  • ۸۴/۱۱/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">