ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تصویب SLA ارتباط داده

| شنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۰۹ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه های سازمان تنظیم مقررات اوایل ماه جاری SLA مربوط به سطح کیفیت ارتباط داده در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسید.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مهندس لطف ا... سبوحی، اظهار داشت: پیش از این موافقت نامه سطح خدمات(SLA) جهت اتصال فیزیکی نقطه به نقطه در کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به تصویب رسیده بود.

وی افزود: در حال حاضر، با تصویب SLA مربوط به سطح کیفیت ارتباط داده، ارایه کنندگان این سرویس ملزم هستند، خدمات خود را با رعایت دستورالعمل مصوب، ارایه کنند.

سبوحی با بیان این مطلب که این مصوبه به زودی برای اجرا به بخش ابلاغ خواهد شد، تصریح کرد: سرویس گیرندگان در بخش ارتباط داده نیز می توانند خدمات مورد نیاز خود را از اپراتورها بر اساس این SLA درخواست کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس هر متقاضی که خدمات با کیفیت بالاتری را نیاز داشته باشد می تواند با پرداخت هزینه های مربوطه بر اساس به تعرفه های مشخص شده، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

معاون بررسی های فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات، با بیان اینکه چهار سطح مختلف در این حوزه مشخص شده است، گفت: متقاضیان در این چارچوب می توانند بر اساس نوع و سطح خدمت مورد نیاز خود و همچنین هزینه مد نظر در این زمینه سرویس های مورد نیاز را از اپراتورهای ارایه کننده خدمات ارتباط دیتا دریافت کنند.

وی تأکید کرد: برنزی، نقره ای، طلایی و الماس، سطوحی هستند که در این زمینه تعریف شده و ضریب افزایش نرخ هر سطح بر اساس تعرفه پایه یعنی برنزی، مشخص شده است.

  • ۸۹/۰۵/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">