ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

اجرای طرح «یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی» تعامل با نخبگان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیکی و بررسی این مسائل این حوزه نظیر توسعه و تسهیل تجارت، حمایت از کارآفرینی، تقویت همکاری بین‌بخشی و افزایش رقابت‌پذیری است.
به گزارش ایرنا از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (تتا)، نخستین نشست مربوط به طرح «یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی» با حضور سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز و مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار برگزار شد.

یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی طرح نوینی است که دفتر ریاست و روابط عمومی این مرکز با هدف برقراری ارتباط و تعامل موثر به طراحی و اجرای آن پرداخته و تلاش می‌کند به‌صورت هفتگی با نخبگان و صاحب‌نظران تجارت الکترونیکی دیدار نموده و درباره مسائل این حوزه نظیر توسعه و تسهیل تجارت، حمایت از کارآفرینی، تقویت همکاری بین‌بخشی و افزایش رقابت‌پذیری به گفتگو بنشیند.

این نشست‌ها، فرصت ارزشمندی است برای شناخت و تبادل نظر پیرامون خدمات متقابل که می‌تواند منجر به شکل‌گیری همبستگی فکری و عملی پایدار بین مرکز تتا و کسب وکارها شده و در واقع، پل ارتباطی میان مرکز تتا و بخش خصوصی جهت حل چالش‌ها و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود در بازارهای داخلی و خارجی است.

لازم به ذکر است، موارد مطروح شده در این نشست‌ها، به‌صورت مدون پیگیری شده و گزارش اقدامات به‌عمل آمده نیز منتشر خواهد شد.

در همین راستا، نخستین نشست یکشنبه‌های تجارت الکترونیکی با حضور فرشاد زاهد سرپرست دفتر ریاست و روابط عمومی مرکز تتا و حامد بیگی مدیرعامل شرکت توسعه فناوری برخط کارزار صاحب امتیاز کسب‌وکار کارزار (karzar.net) در محل مرکز تتا برگزار شد و مدیرعامل این کسب و کار در گفتگویی به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادات و دغدغه‌های خود در خصوص رفع موانع کسب‌وکارها در شرایط فعلی پرداخت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">