ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه جدید اینترنت برای کم‌مصرف‌ها در آستانه ابلاغ

| سه شنبه, ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۰۷ ب.ظ | ۰ نظر

معاون وزیر ارتباطات با بیان موافقت وزیر گفت: تعرفه جدید برای مشترکان کم مصرف اینترنت تدوین شده است..
مهر - حسین فلاح جوشقانی افزود: مطابق با مصوبه ۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات برای سرعت و حجم مصرفی مشترکان، جدول تعرفه ای در نظر گرفته شده بود که برخی از مشترکان کم مصرف نسبت به این تعرفه ها احساس نارضایتی کردند.
وی گفت: بر این اساس با بررسی های صورت گرفته، پیشنهادی از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به وزیر ارتباطات ارایه شد تا مطابق با آن تعرفه ای برای مشترکان کم مصرفی که نیاز به اینترنت با سرعت بالا دارند تدوین شود.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: این پیشنهاد که با دریافت نظرات اپراتورهای اینترنتی تدوین شده است، به وزیر ارتباطات ارایه شد و شب گذشته شخص وزیر با این پیشنهاد موافقت کرد. بر این اساس، مطابق با این دستورالعمل، اپراتورهای اینترنتی می توانند با رعایت مصوبه ۲۶۶ در سقف و کف قیمت اینترنت به مشترکان کم مصرف اینترنت با سرعت بالا و کاهش آستانه سطح مصرف بدهند. وی گفت: به زودی این مصوبه را ابلاغ می کنیم و مطابق با آن سطح مصرف منصفانه اینترنت مشترکان کم مصرف که متقاضی سرعت بالای اینترنت هستند، تغییر خواهد کرد.
معاون وزیر ارتباطات همچنین درباره اتمام سرویس دهی مشترکان وایمکس که از سوی اپراتورهایی که خدمات دهنده پایان اردیبهشت ماه اعلام شده بود، گفت: تکنولوژی وایمکس در دنیا منسوخ شده است و اپراتورها در حال جایگزینی تکنولوژی TD–LTE به جای وایمکس هستند.
وی بیان کرد: دسترسی به این سرویس تفاوتی با وایمکس نخواهد داشت و تنها تکنولوژی این شبکه ثابت ارتباطی در مقایسه با گذشته پیشرفته تر شده است. در این زمینه اپراتورهای ارایه دهنده خدمات موظف به ارایه این سرویس همانند سرویس وایمکس و بدون تغییر تعرفه و خدمات هستند.
وی درباره اتمام ارایه خدمات وایمکس از پایان اردیبهشت ماه و مشکلاتی که برخی از مشترکان بابت سلب امتیاز مودم هایشان با آن روبه رو هستند، گفت: پشتیبانی شبکه وایمکس در تمام دنیا منسوخ شده و تمامی اپراتورها به سمت ارتقای این سرویس پیش می روند. در این زمینه تمامی تلاش این است که مشترکان متاثر از این تغییر تکنولوژی نشوند و چنانچه حقی از آنها ضایع شود، به طور قطع ما آن را پیگیری خواهیم کرد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">