ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های مخابراتی قبل از برنامه پنجم تغییر کند

| دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۸۹، ۰۲:۳۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس کمیته مخابرات مجلس گفت: براساس قانون برنامه چهارم، هرگونه افزایش تعرفه خدمات مخابراتی باید در مجلس تصویب شود که با توجه به تمدید یک ساله برنامه چهارم، اگر پیشنهاد تغییر تعرفه پالس مکالمات قبل از تصویب برنامه پنجم به مجلس ارائه شود، مستلزم کسب مجوز از مجلس است.

علی مطهری در گفت‌وگو با فارس در این خصوص که با شرایط فعلی تغییر تعرفه‌های مخابراتی اعم از تعرفه پالس نیاز به تصویب در مجلس دارد و یا باید به تصویب رگولاتوری برسد، گفت: براساس ماده 3 قانون برنامه چهارم، هرگونه افزایش در تعرفه خدمات مخابراتی به شرط ارائه لایحه دولت باید در مجلس تصویب شود که با توجه به تمدید یک ساله برنامه چهارم، اگر پیشنهاد تغییر تعرفه پالس قبل از پایان برنامه چهارم به مجلس ارائه شود باید به تصویب مجلس برسد.

وی ادامه داد: چنانچه تغییر تعرفه پالس پس از تصویب برنامه پنجم پیشنهاد شود، بسته به نحوه‌ تعیین تکلیف برنامه پنجم در این زمینه دارد که تصویب این مسئله را در اختیار دولت یا سازمان تنظیم مقررات قرار داده است.

رئیس کمیته مخابرات مجلس تاکید کرد: براساس قانون فعلی تعیین قیمت‌های پایه مانند تعرفه پالس بر عهده مجلس است و در شرایط فعلی رگولاتوری نمی‌تواند راجع به این مسئله تصمیم‌گیری کند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به زمان لازم برای تصویب برنامه پنجم به نظر می‌رسد، پیشنهاد تعرفه پالس پیش از تصویب برنامه پنجم آماده شود.

  • ۸۹/۰۱/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">