ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه های مخابرات بازبینی میشود

| جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۴:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به بررسی تعرفه‌های‌ جدید مخابراتی پس از برگزاری مجمع عمومی در اردیبهشت ماه گفت: پس از برگزاری مجامع بر روی این مسئله کار می‌شود.

صابر فیضی در گفت‌وگو با فارس، در این خصوص که آیا رقم مطرح شده به عنوان تعرفه‌های جدید مخابراتی از جمله تلفن ثابت نهایی شده، گفت: تعرفه جدید هنوز نهایی نشده است.

وی ادامه داد: تعیین تعرفه هنوز در مرحله تعیین تأثیر پارامترها بر قیمت است و عدد نهایی مشخص نشده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در خصوص پیش‌بینی زمان لازم برای آماده شدن تعرفه و ارسال به رگولاتوری خاطرنشان کرد: مخابرات تا 15 اردیبهشت درگیر برگزاری مجامع مخابرات استانی و مجمع عمومی است و پس از برگزاری مجامع بر روی این مسئله کار می‌شود.

وی همچنین در این خصوص که آیا تعرفه جدید تلفن ثابت نیاز به تصویب در مجمع عمومی این شرکت دارد، گفت: تصویب تعرفه به مجمع مربوط نیست، بلکه تعرفه جدید پس از آماده شدن باید از طرف هیات مدیره شرکت‌ مخابرات ایران به رگولاتوری ارسال شود.

فیضی همچنین در خصوص پیش‌بینی زمان اجرایی شدن تعرفه جدید تلفن ثابت اظهار داشت: پس از تصویب تعرفه از سوی سازمان تنظیم مقررات، تاریخ اجرایی شدن آن نیز از سوی رگولاتوری تعیین می‌شود.

به گزارش فارس، برگزاری مجامع شرکت‌های مخابرات استانی با هدف برگزاری هرچه سریع‌تر مجمع عمومی سالانه مخابرات ایران از 15 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 22 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت و مجمع عمومی سالانه این شرکت نیز پس از اتمام کار مجامع استانی و در نیمه دوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

همچنین صابر فیضی پیش از این و در آخرین هفته اسفندماه سال 88، با اشاره به مراحل تعیین تعرفه جدید تلفن ثابت، گفته بود: موضوع تعیین تعرفه‌های جدید مخابراتی سه مرحله دارد که دو مرحله ابتدایی (مربوط به تعیین عوامل تاثیرگذار در هزینه پالس) انجام شده و مرحله سوم (مشخص کردن تاثیر پارامترها در هزینه پالس) نیز در دست بررسی است.

  • ۸۹/۰۱/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">