ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعرفه‌های پیشنهادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سندیکای تولید‌کنندگان رایانه به نفع تولید‌کنندگان IT نیست.

به گزارش خبرنگار مهندس آزادی، کارشناس گروه انفورماتیک و رایانه در وزارت صنایع ضمن بیان این مطلب گفت: سازمان نظام صنفی رایانه‌ای فرم‌هایی برای پیشنهاد نرخ تعرفه برای ما ارسال کرده که به طور عمده برای بیشتر اقلام، تعرفه‌ای با افزایش چهار درصدی تعیین شده است.

این نرخ بدون در نظر گرفتن واحدهای تولید‌کننده است و به نظر ما نیاز به بررسی دارد. از طرفی سندیکای تولید‌کنندگان رایانه نیز مسایلی را مطرح کرده که برای برخی کالا تعرفه‌ای پایین را عنوان می‌کند که باز به نظر ما به سود تولیدکننده نیست. ما باید این پیشنهادات را بررسی کنیم و سپس با مجموع نقطه نظرات نتیجه‌ای را در جهت حمایت از تولید‌کننده اتخاذ می‌کنیم و به وزارت بازرگانی می‌فرستیم.

در روزهای اخیر، سازمان نظام صنفی افزایش چهار درصدی نرخ تعرفه کالاهای IT را پیشنهاد داده بود که این مسأله اعتراض سندیکای تولید‌کنندگان رایانه‌ای را در پی داشت.

به گفته مدیر روابط عمومی سندیکای تولید‌کنندگان کالاهای IT، تعرفه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای ضد‌تولید است چراکه اقلامی چون کیبورد، ماوس و... که در ایران تولید می‌شوند را در بر می‌گیرد. ما پیشنهاد ثابت ماندن نرخ تعرفه‌ها را داریم و مسوولان IT وزارت صنایع نیز نظر موافق دارند. خوشبختانه مسوولان برای حمایت از تولید‌کننده اجماع نظر دارند و این جای امیدواری است

  • ۸۴/۱۱/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">