ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعر فه های مخابراتی فعلاً تغییر نمی‌کند

| جمعه, ۳ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۳:۳۶ ب.ظ | ۰ نظر

در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر افزایش تعرفه های تلفن ثابت و همراه، رئیس سازمان تنظیم مقررات تاکید کرد: فعلاً هیچ برنامه ای برای تغییر نرخ های مخابراتی وجود ندارد.

محمد کرم پور در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه وظیفه رگولاتوری در تمام دنیا ، بررسی و مطالعه در مورد نرخ قیمت ها و نظام قیمت گذاری است ، اظهار داشت: این مطالعات به صورت مستمر در جریان است اما این به آن معنی نیست که برنامه ای برای تغییر قیمت خدمات مخابراتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: چنانچه پیشنهادی در مورد تغییر تعرفه ها از سوی اپراتورها ارائه شود، تبدیل به برنامه مطالعاتی خواهد شد و در مورد آن بررسی صورت می گیرد.

کرم پور با بیان اینکه تعرفه های مخابراتی در مسیر مطالعه قرار دارد، ادامه داد: با وجودی که شرکت مخابرات ایران خصوصی شده است ، پیشنهاد تغییر تعرفه از سوی این اپراتور باید توسط سازمان تنظیم مقررات مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش فارس چندی پیش در جلسه ای که با حضور نمایندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شورای رقابت برگزار شد، موضوع تعرفه های تلفن ثابت و همراه مورد بررسی قرار گرفت.

طبق اخبار اعلام شده ، در این جلسه مقرر گردید سازمان تنظیم مقررات ، تعرفه ها را مورد بررسی قرارداده و رای خود را به شورای رقابت اعلام کند و شورای رقابت نیز توسط هیات بررسی ، نظر خود را به صورت جداگانه در مورد تعرفه ها اعلام کند تا با درنظرگرفتن تعرفه های پیشنهادی رگولاتوری، تعرفه نهایی اعلام شود.

  • ۸۹/۰۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">