ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف اپراتور سوم در هفته آینده

| جمعه, ۵ تیر ۱۳۸۸، ۰۵:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته آینده برای جوابگویی در مورد وضعیت اپراتور سوم به مجلس می آید.

علی اصغر یوسف نژاد در جمع خبرنگاران در مازندران با بیان اینکه مسئله قرارداد و انجام کار اپراتور سوم بسیار مهم است، افزود: در سال گذشته مزایده ای از سوی وزارت ارتباطات و فناوری انجام شده که شرکت اتصالات برنده آن شد و قرار شد که به مدت 5 سال نسبت به انجام تعهدات خود اقدام کند.

نماینده مردم ساری با اشاره به اینکه متاسفانه بعد از مدتی قرارداد شرکت اتصالات به دلایل نامعلومی باطل شده و قراردادی با شرکت زین که کنسرسیومی از شرکت داخلی و خارجی از کویت است، بسته شده، اظهار داشت: تاکنون وضعیت این شرکت هم مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر،یوسف نژاد با بیان اینکه کمیسیون صنایع و معادن با توجه به این موارد و با توجه به عدم انجام قول وزارت ارتباطات و فناوری مبنی بر استفاده از دانش و فناوری داخلی در انجام اپراتور سوم، نسبت به دعوت از وزیر ارتباطات و فناوری به مجلس اقدام کرده است، تصریح کرد: نظر مجلس نیز بر این است که در بحث اپراتور سوم از نیروها و متخصصین داخلی استفاده شود.

  • ۸۸/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">