ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف تالیا تا 2هفته آینده

| جمعه, ۵ آذر ۱۳۸۹، ۰۴:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از ارائه نظرنهایی گروه کارشناسی قیمت‌گذاری پروژه تالیا خبر داد و گفت: تصمیم مخابرات برای احیای تالیا با خرید 51 درصد سهام این شرکت تا دو هفته آینده نهایی می شود.

به گزارش فارس، شرکت مخابرات ایران برای کاهش دارایی و سرمایه خود از پروژه تالیا طی موافقتنامه ای با مجتمع صنعتی رفسنجان اقدام به ارزشگذاری این پروژه کرده است تا پروژه تالیا با سرمایه گذاری جدید که 51 درصد سهم مخابرات و 49 درصد سهم مجتمع صنعتی رفسنجان خواهد بود، احیاء شود.

داوود زارعیان مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد آخرین وضعیت تصمیم مخابرات برای احیای دوباره تالیا اظهارداشت: بخشی از فرآیند گروه کارشناسی برای انتقال سهام و سرمایه گذاری جدید این پروژه مشخص شده است و مابقی فرآیند همچنان ادامه داد.

وی با بیان اینکه انجام این فرآیند زمان بر است ، اضافه کرد: هم اکنون بحث قیمت‌گذاری این شرکت از سوی گروه کارشناسی به اتمام رسیده و این گروه نظر نهایی خود را در این باره به شرکت مخابرات ایران اعلام کرده است.

زارعیان تاکید کرد که هم اکنون در حال تعامل برای تحوه برگزاری فرآیند انتقال سهام و سرمایه هستیم که این تصمیم تا دو هفته آینده نهایی خواهد شد.

پیش از این نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران تاکید کرده بود که شرکت ارائه دهنده سیمکارتهای اعتباری تالیا به عنوان پیمانکار مخابرات ایران در حال حاضر تنها 200 هزار مشترک فعال دارد و این پروژه به ضرر مخابرات ایران است .

بنابراین گزارش، مخابرات ایران برای کاهش دارایی و سرمایه اش از پروژه تالیا که در سال 84 کلید خورد و قرار بود سالانه دو میلیون سیمکارت اعتباری در کشور واگذار کند، تصمیم به خرید سهام این شرکت گرفته و به دنبال واگذاری 6 میلیون سیمکارت از طریق این شبکه است.

  • ۸۹/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">