ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین تکلیف VODها در مجلس

| يكشنبه, ۱۱ تیر ۱۴۰۲، ۰۴:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه از بررسی مواد ۷۶ و ۷۷ در حیطه وظایف سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: دولت مکلف به ایجاد بیمه فراگیر در قالب بیمه جامع تامین اجتماعی برای همه هنرمندان است که باید تا پایان برنامه هفتم شرایط آن مهیا و علمیاتی شود و اعتبارات آن در بودجه سالانه دیده و مد نظر قرار بگیرد.
احمد راستینه هفشجانی در گفت‌وگو با خانه ملت در تشریح نشست کمیسیون فرهنگی در خصوص بررسی ادامه احکام فرهنگی در برنامه هفتم توسعه، گفت: تفکیک وظایف وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی از سازمان صدا و سیما در بحث صوت و تصویر فراگیر از موضوعات مورد توجه کمیسیون فرهنگی در برنامه هفتم توسعه بود که طی آن شرح تفکیکی وظایف آنها در کمیسیون به صورت مجزا بررسی شد.

نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، افزود: مواد ۷۶ و ۷۷ در حیطه وظایف سازمان صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر در کمیسیون بررسی و نهایی شد؛ بر این اساس مسئولیت تنظیم گری، صدور مجوز و نظارت بر فعالیت رسانه‌ها در عرصه صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی شامل رسانه‌های کاربر محور و تعامل محور همچون VODها، تولید و عرضه سریال‌های تلویزیونی بر عهده سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی با اشاره به سایر وظایف سازمان صدا و سیما، در برنامه هفتم توسعه یادآور شد: صدور مجوز نظارت و تنظیم مقررات پخش و عرضه تبلیغات و آگهی در خصوص صوت و تصویر فراگیر در عرصه فضای مجازی نیز بر عهده سازمان صدا و سیما قرار گرفت.

راستینه اظهار داشت: مسئولیت تنظیم‌گری، صدور مجوز، نظارت بر فعالیت نشریات الکترونیک، خبرگزاری‌های داخلی، مطبوعات و رسانه‌های برخطی همچون کتاب، آثار سینمایی و مستند غیرتلویزیونی، بازی‌های یارانه‌ای، موسیقی و سایر هنرها در چارچوب وظایف و ماموریت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و مقرر شد کمیسیون برنامه حمایتی از وزارتخانه فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص نظارت و حمایت در فضای مجازی را مصوب کند.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه تصریح کرد: طی این جلسه دولت مکلف به ایجاد بیمه فراگیر در قالب بیمه جامع تامین اجتماعی برای همه هنرمندان است که باید تا پایان برنامه هفتم شرایط آن مهیا و علمیاتی شود و اعتبارات آن در بودجه سالانه دیده و مد نظر قرار بگیرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">