ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تعیین دبیر در اولین جلسه شورای عالی فضای مجازی

| سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ | ۰ نظر
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: جلسه این هفته شورای عالی فضای مجازی احتمال دارد با حضور رئیس جمهور برگزار شود.

محمود واعظی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: احتمال دارد جلسه شورای عالی فضای مجازی که این هفته برگزار می شود با حضور رئیس جمهور باشد.

وی در خصوص گزینه های دبیر شورای عالی فضای مجازی که قرار است تغییر کند، اظهار داشت: انشاالله بعد از برگزاری این جلسه شورای عالی فضای مجازی دبیر جلسه مشخص می شود.

به گزارش مهر، جلسات شورای عالی فضای مجازی طبق حکم رهبر انقلاب باید هر یک ماه یک بار برگزار شود. در حال حاضر محمد حسن انتظاری ریاست مرکز ملی فضای مجازی و دبیری شورای عالی فضای مجازی  ایران را بر عهده دارد اما پس از صدور احکام جدید برای اعضای شورا از سوی رهبری زمزمه های تغییر دبیر نیز شنیده شد. همچنین جلسات شورا تا قبل از صدور احکام جدید به صورت منظم برگزار نمی شد و انتقاد بسیاری از اعضای شورا را به دنبال داشت.

انتظاری _ دبیر شورای عالی فضای مجازی_ در مورد عدم برگزاری ماهانه جلسات شورای عالی فضای مجازی به صورت منظم پیش از این گفت: با حکم جدید رهبر انقلاب، انتظار می‌رود جلسات شورا به صورت منظم‌تر برگزار شود.

وی با بیان اینکه یکی از دلایل عدم برگزاری جلسات شورا و تاخیر در آن، مشغله زیاد سران قوا است، گفت: ترافیک کاری مسئولان ارشد کشور باعث شده است که در برگزاری این جلسات با تاخیر روبرو شویم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">