ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییرات جهشی در سهام مخابرات

| سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۸، ۰۵:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

به گفته مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری تغییرات جهشی در سهام مخابرات خواهیم داشت.

صابر فیضی در گفت‌وگو با (ایسنا)، اظهار کرد: بعد از عرضه بلوکی سهام مخابرات قوانین دولتی تغییر می‌کند و شاهد اتفاقاتی در وضعیت سهام مخابرات خواهیم بود.

وی با بیان این که سهام بلوکی شرکت مخابرات 50 به‌علاوه یک سهم عرضه می‌شود گفت: واگذاری بلوکی سهام مخابرات که از روز سیزدهم مردادماه فراخوان آن منتشر شد، طی دو مرحله انجام می‌شود و سازمان خصوصی در در مرحله اول با انتشار آگهی و فراخوان در روزنامه‌های کثیرالانتشار از متقاضیان سهام شرکت مخابرات درخواست می‌کند تا تقاضای خود را به سازمان خصوصی ارائه دهند که در صورت داشتن شرایط لازم آن‌ها در مرحله دوم پذیرفته و به بورس معرفی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه خریداران بلوکی مخابرات بعد از تحویل و استقرار با قوانین جدیدی فعالیت خواهند کرد، اظهار کرد: بعد از مستقر شدن و خروج آن‌ها از قوانین دولتی آیین‌نامه‌ها نیز اصلاح شده و در آن زمان است که شاهد تغییرات جهشی در مخابرات خواهیم بود.

  • ۸۸/۰۵/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">