ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات گفت:‌ اگر برگزاری جلسه شورای عالی اداری به هر علتی به تعویق افتد، با تشکیل جلسه فوق‌العاده‌ یا نظرخواهی از تمامی اعضاء، تغییر ساختار شرکت فناوری اطلاعات به سازمان تصویب خواهد شد.

سعید مهدیون در گفت‌وگو با فارس در خصوص تبدیل شرکت فناوری اطلاعات به سازمان گفت: در حال حاضر این درخواست در دستور کار شورای عالی اداری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: اواخر سال گذشته درخواست تبدیل شرکت به سازمان برای رئیس جمهور فرستاده شد و سپس از سوی ایشان برای دبیر شورای عالی ارسال گردید.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات ادامه داد: از اوایل اردیبهشت ماه جلسات مشترکی با کارشناسان شورای عالی اداری برگزار شد و آخرین خبری که از معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری داریم این است که کارهای کارشناسی آن به اتمام رسیده، موافقت‌ها انجام شده، در دستور کار شورا قرار گرفته و در اولین جلسه‌ شورای عالی اداری تصویب می‌شود.

رئیس هیات مدیره شرکت فناوری اطلاعات اضافه کرد: البته به من قول داده‌اند که اگر ببینند تصویب این درخواست به درازا می‌انجامد، ممکن است جلسه‌ فوق‌العاده‌ای برای این کار بگیرند و با این یک دستور، جلسه تشکیل شود و یا ممکن است با دست گردان نظر همه را برای تصویب بگیرند.

  • ۸۹/۰۴/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">