ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تغییر نرخ‌های مخابراتی در سال جاری

| دوشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۰، ۰۱:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات با اشاره به تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری گفت: قیمت‌ برخی خدمات مخابراتی و اینترنتی در سال جاری تغییر خواهد کرد.

سید حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: با توجه به تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال جاری، قیمت خدمات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت در سال جاری تغییراتی خواهد داشت.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: برای مثال تاکنون قیمت سیم‎کارتهای صفر همراه اول با احتساب 3درصد مالیات بر ارزش افزوده 123 هزار و 600 تومان بود که اکنون با تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده 124 هزار و 800 تومان خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین درصدی از قیمت اینترنت نیز شامل هزینه مالیات بر ارزش افزوده می‌شود که به این ترتیب در قیمت اینترنت نیز تغییرات جزئی ایجاد خواهد شد.

رضوانی تصریح کرد: باید در نظر داشت که تغییر نرخ مالیات بر ارزش افزوده تنها بر خدمات و کالاهایی که دارای این هزینه باشند، تأثیر می‌گذارد و برای مثال در قیمت سرویس‌های مکالمه بی‌تأثیر است.

معاون رگولاتوری اظهار داشت: با توجه به تغییر برخی قیمت‌ها، شاید رگولاتوری لیستی از قیمت‌های جدید تغییر یافته از نرخ مالیات بر ارزش افزوده را روی سایت بگذارد.

رضوانی ادامه داد: شرکت‌ها از ابتدای سال جاری قیمت‌ها را اصلاح می‌کنند و با توجه به اینکه این تغییر قیمت یک قانون است، در صورت‌های مالی و حسابرسی مالیاتی ملزم به اجرا هستند.

  • ۹۰/۰۱/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">