ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آمریکا و اروپا یی‌ها از طریق مذاکره و تحریم می‌خواهند یک دوگانگی امنیت و اقتصاد را ایجاد و کشور را دچار بحران کنند. در مسئله تلگرام، ما حمایت آمریکایی ها از تلگرام در برخورد با ایران و روسیه را دیدیم.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از تلگرام و دیگر ابزار افکار عمومی به دنبال بحران سازی در کشور هستند و در حوادث دی ماه سال گذشته به وضوح دیدیم که با استفاده از تلگرام چطور با افکار عمومی بازی شد.

سردار جلالی گفت: تلگرام بخشی از تهاجم آمریکایی‌ها به افکار عمومی است و شما به وضوح می بینید که در یک روز چندین نسخه فیلتر شکن ارائه می کنند تا فیلتر شدن آن را بی اثر کنند، اما برخی فیلترینگ تلگرام را بحث داخلی می دانند.

وی راه مقابله با توطئه های دشمنان را حفظ وحدت داخلی دانست و گفت: باید اختلافات و بحث اصولگرا و اصلاح طلب را کنار گذاشت تا دشمنان یک صدا از داخل کشور بشنوند.

به گزارش مهر وی ادامه داد: سوم خرداد که نماد شهامت و ایستادگی است، سوم خرداد به ما آموخت که از جنگ نترسیم، اما این به معنای آن نیست که ما جنگ طلب هستیم ، بلکه ملت ما از کسی نمی ترسد. آمریکا همان کشوری است که در تهاجم نظامی به عراق و سوریه و داعش و جنگ تحمیلی از ملت ایران شکست خورده و بازهم شکست می خورد.

  • ۹۷/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">