ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توسعه زیرساخت را به بخش خصوصی می دهیم

| چهارشنبه, ۹ دی ۱۳۸۸، ۰۲:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل مهندسی شبکه و امور استانهای شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: توسعه شبکه ارتباطات زیرساخت در بیشتر مواقع توسط بخش خصوصی انجام می شود.

محمدرضا نوبری در گفت وگو با موبنا، اظهار داشت : با توجه به اینکه توسعه شبکه ارتباطات زیرساخت به صورت مقطعی و در زمان مشخصی انجام می شود، در صورتیکه زیرمجموعه مرتبط با شرکت زیرساخت متمایل به انجام این اقدام باشد، این بخش می تواند توسعه شبکه را به عهده بگیرد.

وی گفت: با توجه به اینکه کوچک سازی دولت در دستورکار قرار دارد، توسعه شبکه زیرساخت باید به بخش خصوصی واگذار شود. با فعال شدن بخش خصوصی در توسعه شبکه زیر ساخت ، کیفیت سرویس ها بالاتر رفته و قیمت ها پایین خواهد آمد .در نتیجه مشارکت مردم بیشتر می شود.

به گزارش موبنا شرکت ارتباطات زیرساخت از سال آتی قصد دارد نگهداری، پشتیبانی و حفاظت فیزیکی تمام مراکز و تجهیزات بین شهری خود را در سطوح استانی، منطقه ای و یا کشوری از طریق مناقصه به پیمانکاران واجد شرایط واگذار کند.

  • ۸۸/۱۰/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">