ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت همراه اول طرح مباحث مربوط به ودایع مخابرات را بی مورد دانست و به مقاضیان خرید سهام این شرکت توصیه کرد با بررسی اطلاعات و گزارش های ارایه شده تصمیم گیری کنند.

وحید صدوقی در گفت و گو با فارس، در رابطه با بحث مربوط به ودایع مشترکین مخابرات و اعتقاد برخی به غیر قانونی بودن عرضه سهام همراه اول اظهار داشت: این بحث ها دو سال گذشته و قبل از عرضه سهام شرکت مخابرات در بورس انجام و در آن موقع تصمیم گیری شد و طرح دوباره آن بی مورد است. این در حالی است که ودایع همراه اول در دورن شرکت مخابرات بود که سهام آن به مردم عرضه شده است.

وی با بیان اینکه با این اوصاف این موضوع مشکلی را در عرضه سهام همراه اول در فرابورس ایجاد نمی کند در واکنش این سئوال که در برابر همه نقاط قوت اعلامی این شرکت ، چه مواردی برای تقویت مورد توجه قرار دارد پاسخ داد: در گذشته برای زنجیره ارزش شرکت فقط به ارایه یک سرویس و خدمت تاکید بود اما طبق هم اکنون زنجیره شامل 5 محور اصلی در ارزش آفرینی شامل ارایه محتوا و سرویس ، شبکه زیرساخت و شبکه اصلی، برنامه های کاربردی، صورت حساب گیری و پرداخت و عرضه پایانه های کاربران است. از طرفی دیگر این شرکت به دلیل دولتی بودن آن تا یکسال گذشته ، برنامه های متعددی را مورد توجه قرار داده است.

صدوقی در خصوص دیگر پرسش که چه توصیه هایی به متقاضیان خرید سهام همراه اول دارد خاطر نشان کرد: همه سعی ما در ارایه گزارش ها و جلسه هایی که برگزار شده این بود واقعیت های عملکرد شرکت شفاف شود تا فعالان و سرمایه گذاران جدید و قدیم بورس بتوانند با درک درست تصمیم گیری کنند. بنابراین به همه سهامداران توصیه می شود با بررسی اطلاعات و گزارش های ارایه شده تصمیم گیری کنند.

وی در خاتمه از شروع برنامه های اطلاع رسانی و تبلیغات در صدا و سیما و رسانه ها خبر داد.

  • ۸۹/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">