ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تولید نرم‌افزار رمضان در موسسه تبیان

| سه شنبه, ۲ خرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۰ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر روابط عمومی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان، خبر از طراحی و ارائه «نرم افزار رمضان» و خدمات متنوعی در ماه مبارک رمضان به کاربران داد.

به گزارش روابط عمومی موسسه تبیان، محمد رضا سلطانی شیرازی گفت: در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، خدمات متنوعی از سوی بخش های مختلف موسسه تبیان برای کاربران فضای مجازی در نظر گرفته شده تا دو هدف برقراری ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطبین و پربارتر کردن فضای مجازی از جو ماه مبارک رمضان در راستای اشاعه فرهنگ روزه داری واقعی، به صورت همزمان مورد نظر قرار گیرند.

وی از طراحی و ارائه «نرم افزار رمضان»  به عنوان یکی از ویژه ترین دست آوردهای تبیان برای ماه مبارک خبر داده و تصریح کرد: با شروع ماه رمضان این نرم افزار بر روی تمامی بازارهای نرم افزاری تلفن همراه در دسترس مخاطبان خواد بود.

سلطانی شیرازی عنوان داشت: وب سایت تبیان نیز مانند هر سال، با خدماتی همچون: ارائه محتوای متنی و مقالات در حوزه های مختلف، بسته های گرافیکی، مجموعه های مختلف فیلم و صوت، ارائه کتب مرتبط با ماه رمضان در کتابخانه دیجیتالی و در حقیقت، با بسته ای جامع و مرتبط با این ماه مبارک، به استقبال مهمانان الهی خواهد رفت.

وی در ادامه گفت: حوزه فعالیت های کاربری و امور مرتبط با شبکه های اجتماعی تبیان نیز در این ماه فعالیت های ویژه ای خواهد داشت که از این میان می توان به: «تقدیر از فعالترین صفحات رمضانی»، «ارائه آثار گرافیکی مختلف با موضوع رمضان»، «برگزاری دومین دوره مسابقات روزهای مهمانی»، «ارائه نرم افزار های قرآنی و مرتبط با ماه مبارک رمضان در بخش دانلود»، «ارائه قالب های متنوع و جدیدی با موضوع رمضان در سروریس تبلاگ تبیان» و «ارائه صفحه ویژه روزهای مهمنای با آدرس اینترنتی ramazan.tebyan.net» اشاره کرد.

  • ۹۶/۰۳/۰۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">