ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جوانب فنی تولید کامپیوترهای ارزان در جلسات کمیته‌های مشترک سندیکای تولیدکنندگان و وزارت ICT بررسی می‌شود.

به گزارش روزنامه جهان‌صنعت، روابط عمومی سندیکای تولیدکنندگان رایانه ضمن بیان این مطلب افزود: هرهفته دو جلسه با بخش معاونت و امور اجرایی وزارت ICT داریم و در آن روی مسایل فنی یا حمایت‌های دولت بحث می‌کنیم.

وی با اشاره به وسعت این طرح گفت: این طرح، مناقصه چند کامپیوتر نیست، در نظر داریم در طول چهار سال، 5/4 تا پنج میلیون کامپیوتر تولید کنیم. به همین دلیل در زمینه‌های فنی آن بحث زیادی وجود دارد مثل ولتاژ برق آن یا استفاده از مانیتور LCD یا. CRT این طرح فرصت خوبی برای صنعت تولیدی فراهم می‌آورد و نیاز به مشارکت مرکز صنایع نوین و سایر مراکز دارد.

عبداللهی تأکید کرد: ما می‌خواهیم تولیدکننده، کار را انجام دهد به همین خاطر در تمامی مراکزی که به حمایتشان نیاز داریم کمیته‌های مشترکی را تشکیل داده‌ایم که جوانب فنی این کامپیوتر را بسنجند.

مدیر روابط عمومی سندیکای تولیدکنندگان رایانه همچنین از پیگیری جلسات برای تشکیل معاونت IT سخن گفت و افزود: امیدواریم تا بهمن‌ماه‌ به نتیجه برسیم.

  • ۸۴/۱۰/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">