ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

تولید گوشی توسط" گروه صنعتی انتخاب "

| شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۸۵، ۰۷:۱۴ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل" گروه صنعتی انتخاب"، گفت : خط تولید گوشی تلفن همراه امسال دراین گروه صنعتی راه اندازی می‌شود.
مهندس " محمدرضا دیانی " روز شنبه به ایرنا، گفت : مطالعات اولیه برای تولید گوشی تلفن همراه توسط این گروه صنعتی انجام و با طرفهای خارجی قرارداد بسته شده است.
وی افزود : تفاهمنامه‌ای نیز در این زمینه با وزارت صنایع امضاء شده و برنامه زمان‌بندی برای حمل ماشین‌آلات و نصب و راه‌اندازی خط تولید و مدلهایی که امسال باید تولید شود آماده است و امید است تا سه ماه دیگر گوشی تلفن همراه ساخت این گروه صنعتی تولید و عرضه شود.
دیانی گفت : برنامه ریزی امسال برای تولید یک میلیون گوشی‌تلفن همراه با کیفیت قابل رقابت در بازار و با استفاده از فناوری شرکت‌های بزرگ دنیاست.
وی اضافه کرد: اولین تولیدات گوشی تلفن همراه توسط گروه صنعتی انتخاب با مارک" حایر" است و بتدریج گوشی‌های دیگر نیز تولید می‌شود.
مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب، با اشاره به تقاضای روز افزون برای گوشی تلفن همراه در داخل کشور، گفت : در صورتی که زیر ساخت‌های این صنعت رو به رشد را فراهم کنیم، شرکتهای خارجی با توجه به افزایش تعرفه‌های واردات گوشی تلفن همراه به ایران، به تولیدکنندگان داخلی سفارش تولید خواهند داد و فناوری تولید گوشی بتدریج وارد کشور و بومی خواهد شد.
وی تصریح کرد : با توجه به توان متخصصان داخلی و امکان ایجاد ساختارها، باید با عزم ملی برای مصرف کالای داخلی و حمایت دولت ، بازار گوشی تلفن همراه از حالت کاملا وارداتی کنونی‌خارج و تولیدات داخلی در بازار عرضه‌شود.
وی گفت : برای تولید گوشی تلفن همراه ابهاماتی در مورد افزایش تعرفه واردات وجوددارد و نیاز به یک تعهد جدی تر در این زمینه از سوی دولت است.
مدیر عامل گروه صنعتی انتخاب، همچنین در جمع فروشندگان گوشی تلفن همراه در اصفهان گفت : اگر همه از تولید داخلی حمایت کنند ، کشورمان با توجه به نیروهای خلاق، متخصص و متعهد، قادر به تولید محصولات با کیفیت خواهد بود.
دیانی گفت : تولید، ترویج و مصرف کالای داخلی باید یک فرهنگ شود و در صورت چنین اتفاقی، خارجیان اگر بخواهند کالایی را در کشور ما بفروشند باید آن را در اینجا تولید کنند.
گروه صنعتی انتخاب، متشکل از چهار مجموعه بزرگ صنعتی در حال تولید سبد کاملی از لوازم خانگی، شامل لباسشویی، صوتی‌و تصویری، لوازم خانگی کوچک ، اجاق گاز و یخچال و یخچال فریزر است.
این گروه صنعتی باتولید ‪ ۱۱۰‬کالای خانگی کاملترین سبد کالا در این زمینه را تولید و عرضه می‌کند و دومین تولیدکننده تلویزیون در کشور است.
واحدهای تولیدی این گروه صنعتی در شهرک صنعتی" مورچه خورت " در شمال اصفهان قرار دارد.

  • ۸۵/۰۳/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">