ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

برخی رسانه‌ها از شب گذشته گزارش‌هایی مبنی بر محدودیت تایید شماره‌های ایرانی در اپ توییتر توسط شرکت تحت مدیریت ایلان ماسک منتشر کردند

به گزارش برنا، اعمال محدودیت مورد اشاره از سوی توییتر مانع ثبت نام جدید کاربران ایرانی در این پلتفرم یا تغییر شماره تلفن توسط آن‌ها خواهد شد.

براساس بررسی‌های انجام شده در حال حاضر کاربران ایرانی فقط از طریق نسخه تحت وب امکان حضور جدید در این پلتفرم را خواهند داشت، البته ممکن است که مدیران جدید توییتر تصمیمات جدیدی در این خصوص اتخاذ کنند.

به گزارش برنا دلیل این اقدام هنوز از سوی توییتر اعلام نشده است اما این پلتفرم بعد از نفش‌آفرینی فعالانه در فتنه ۸۸ با محدودیت دسترسی در ایران روبرو شد، هیلاری کلینتون وزیر خارجه وقت آمریکا بعدها در گفتگویی رسانه‌ای به استفاده از این شبکه برای نیل به اهداف براندازانه آمریکا علیه ایران اعتراف کرد.

البته اقدامات محدودیت‌ ساز توییتر فقط به کاربران ایرانی محدود نمی‌شود، امروز ایلان ماسک در اقدامی که پیش از گذشته مخالفت وی با شنیدن صدای هر نوع مخالفتی را نشان می‌دهد، حساب کاربری ۸ روزنامه‌نگار منتقد خود و شرکتش را مسدود کرد!

به گفته این رسانه، برخی از این روزنامه‌نگاران، انتقاداتی نسبت به ایلان ماسک جهت بستن حساب کاربری فردی که هواپیمای شخصی او را رصد کرده بود  داشتند که اکنون به نظر می‌رسد، خود نیز مورد خشم ماسک واقع شدند!

  • ۰۱/۰۹/۲۶

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">