ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

توییچ حساب کاربری ترامپ را تعلیق کرد

| سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

شبکه اجتماعی توئیچ حساب کاربری دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا را تعلیق کرد. علت این اقدام نقض سیاست‌های این شبکه اجتماعی و انتشار مطالبی برای نفرت پراکنی اعلام شده است.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، شبکه اجتماعی توئیچ که متعلق به آمازون است، بزرگترین پلتفرم پخش زنده ویدئو در دنیاست که به خصوص در میان علاقمندان به بازی های ویدئویی محبوبیت دارد. توئیچ در سال ۲۰۱۱ راه اندازی شده و کاربرانی در سراسر جهان دارد. تعلیق حساب ترامپ در توئیچ بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان داشته است.

توئیچ در بیانیه ای که به این منظور صادر کرده، تعلیق حساب کاربری یادشده را موقت دانسته و علت آن را پخش بخش‌هایی از گردهمایی انتخاباتی اخیر ترامپ و بازپخش یکی از جلسات تبلیغاتی وی در سال ۲۰۱۶ دانسته که در آنها نفرت پراکنی و اظهارات تند موج می زند. در بخشی از این فیلم ها ترامپ اظهارات تندی را علیه مهاجران مکزیکی بر زبان می آورد.

توئیچ در بیانیه خود تصریح کرده که اجازه نفرت پراکنی در این شبکه اجتماعی را نمی‌دهد و بر مبنای همین سیاست گذاری حساب ترامپ را به طور موقت تعلیق کرده است. حساب ترامپ در توئیچ با هدف تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 آمریکا از اکتبر گذشته راه اندازی شده است.

  • ۹۹/۰۴/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">