ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا از ثبت معافیت تحصیلی دانشجویان و خروج از کشور مشمولان به صورت اینترنتی در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش سایت پلیس سردار تقی مهری با اشاره به شعار هفته فراجا ۱۴۰۱ مبنی بر پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس اظهار کرد: پلیس در تمام عرصه‌ها خادم مردم است و قطعا همه مردم کشور عزیزمان حامی و قدردان زحمات پلیس هستند، در این ایام که پلیس همه جانبه مدافع جان، مال و ناموس مردم است، حمایت چشمگیر مردم از پلیس خدمتگزار را شاهد هستیم.

وی با اشاره به تاکید فرمانده کل انتظامی کشور بر اهمیت هوشمندسازی خدمات پلیس به صورت اینترنتی افزود: مهمترین خدمات سازمان وظیفه عمومی در راستای هوشمندسازی و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشمولان در هفته فراجا سال ۱۴۰۱، صدور اینترنتی معافیت تحصیلی برای دانشجویان داخل و خارج از کشور است همچنین از دیگر خدمات سازمان که به صورت هوشمند ارائه می‌شود، ثبت اینترنتی درخواست‌های خروج از کشور کلیه مشمولان است.

رییس سازمان وظیفه عمومی فراجا خاطرنشان کرد: مشمولان می‌توانند برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی و صدور مجوز خروج از کشور به سامانه سخا به نشانی sakha.epolice.ir مراجعه و اقدامات بعدی را انجام دهند.

  • ۰۱/۰۷/۱۹

پلیس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">