ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان رایگان است

| چهارشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۵۴ ب.ظ | ۰ نظر

رئیس مرکز ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان همانند ثبت‌نام حضوری آنها باید به صورت رایگان انجام شود.

عباسعلی زارعی در گفت‌وگو با «توانا» اظهار داشت: یکی از اهداف ایجاد سامانه ثبت‌‌نام اینترنتی دانش‌آموزان، حذف تمامی واسطه‌ها و مطالبات نقدی مدیران است.

وی با اشاره به اینکه در ثبت‌نام اینترنتی نیازی به حضور دانش‌آموز در مدرسه نیست، ادامه داد: مدیران مدرسه به هیچ‌عنوان نباید از دانش‌آموزان بابت ثبت‌نام وجهی دریافت کنند حتی ثبت‌نام اینترنتی باید به صورت رایگان انجام شود.
*با مدیران متخلف در زمینه ثبت‌نام اینترنتی دانش‌آموزان برخورد می‌شود

رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به برخورد با مدیران متخلف در این زمینه افزود: با مدیرانی که به بهانه ثبت‌نام اینترنتی از دانش‌آموزان وجهی دریافت کنند برابر قانون برخورد می‌شود.

زارعی تصریح کرد: برای ثبت‌نام اینترنتی در مدارس نیازی به حضور دانش‌آموز نیست و مدیر بدون اینکه دانش‌آموز را از نزدیک ببیند باید وی را در مدرسه ثبت‌نام کند.

وی با اشاره به گسترش ثبت‌نام اینترنتی در مدارس کشور افزود: در تلاش هستیم از سال آینده ثبت‌نام دانش‌آموزان به صورت اینترنتی انجام شود به همین علت مقدمات این کار از امسال در مدارس فراهم شده است.

  • ۸۹/۰۵/۲۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">