ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام تلفن ثابت نیز اینترنتی می شود

| چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۸۷، ۰۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

پس از آنکه شرکت مخابرات استان تهران یازده سرویس را به صورت اینترنتی ارائه داد در صدد است ثبت نام تلفن ثابت را نیز به صورت اینترنتی ارائه دهد.

طاهره تقوی کارشناس مسوول سیستم های اطلاعات مدیریتی در گفت وگو با خبرنگار سیتنا، اظهارداشت:از دهه مبارکه فجر ثبت نام تلفن ثابت نیز به مانند سایر یازده خدمتی که شرکت مخابرات استان تهران به صورت اینترنتی ارائه می دهد، توسط اینترنت انجام می گیرد.

وی با اعلام این خبر که پیش از این خط تلفن ثابت به قیمت 101 هزار تومان ارائه می شد، تصریح کرد: براساس تصمیم گیری مجمع عمومی صاحبان سهام ودیعه مشترکان حذف شده و خط تلفن ثابت به قیمت 50 هزار تومان ارائه می شود.

بر همین اساس تمام کسانیکه از تاریخ اول مردادماه سال جاری اقدام به خرید فیش تلفن ثابت کرده‌اند پس از تماس تلفنی و یا دریافت نامه از طرف شرکت مخابرات استان تهران می‌توانند به مرکز مخابرات مربوطه مراجعه و با انتخاب نحوه استرداد (اعلام شماره حساب، بستانکاری در قبوض کارکرد صورتحساب تلفن و یا دریافت چک) نسبت به دریافت مابقی هزینه پرداختی خود اقدام کنند.

به گزارش سیتنا ، هزینه اتصال تلفن های ثابت که از تاریخ اول مردادماه سال جاری فروخته و دایر شده است قابل استرداد به مشترکان نبوده و بعنوان درآمد شرکت مخابرات استان تهران محسوب می‌شود.

  • ۸۷/۱۰/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">