ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جزئیات بیشتری در مورد سهامدار شدن مشترکان تلفن

| جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۵، ۰۳:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سهامدار کردن مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه در حد یک ایده است و شاید اجرایی کردن آن حدود دو تا سه سال زمان ببرد.

محمد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد طرح وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص سهامدار کردن مشترکان تلفن ثابت و همراه، افزود: این موضوع در حال حاضر در حد یک ایده است و هنوز نهایی نشده است، بر روی آن باید کار شده تا یک طرح پخته شود.

وی در ادامه در زمینه واگذاری سیم‌کارتهای ثبت‌نامی زودتر از موعد نیز گفت: وزارت ارتباطات همواره تلاش می‌کند که سیم‌کارتهای ثبت‌نامی را زودتر به مردم ارایه کند. البته در این رابطه قولی نداده‌ایم زیرا عواملی وجود دارد که خارج از اراده ما است.

وزیر ارتباطات در مورد پروژه اپراتور سوم تلفن همراه که باید دو سال پس از اجرای اپراتور دوم کلید بخورد، اظهار داشت: این پروژه نیز در حال بررسی و مطالعه است و چیزی در حال حاضر نهایی نشده است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نیز جزئیات بیشتری در مورد طرح وزارت ارتباطات در مورد سهامدار کردن مشترکان تلفن همراه و ثابت ارایه کرد.

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد طرح وزارت ارتباطات در خصوص سهامدار کردن مشترکان تلفن ثابت و همراه اظهار داشت: این طرح که در حال حاضر در دست بررسی است چنانچه نتیجه مثبتی بدهد، هر شخص به میزان ودیعه‌ای که در نزد شرکت مربوطه (مخابرات) داشته باشد، سهامدار می‌شود.

وی ادامه داد: در این طرح وجه دریافتی از مشترکان تلفن ثابت و تلفن همراه پس از کسر مالیات و هزینه توسعه به عنوان ودیعه ثبت‌نام منظور و مشترکان به اندازه این ودیعه سهامدار مخابرات می‌شوند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اظهار داشت: برای این طرح باید مجوزه‌های لازم اخذ شود.

  • ۸۵/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">