ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جزییات سرویس همراهان همراه اول

| يكشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۸۹، ۰۲:۰۱ ب.ظ | ۰ نظر

جزییات سرویس همراهان ویژه مشترکان اعتباری همراه اول تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول با فرارسیدن ماه رمضان سه سرویس ارزش افزوده "همراهان اول "، "انتقال اعتبار " و "هدیه سحر " را برای مشترکان خود راه‌اندازی کرد که از این سه سرویس، "هدیه سحر " مختص ماه مبارک رمضان بوده و سرویس‌های "همراهان اول " و "انتقال اعتبار " بعد از این ماه مبارک نیز ارائه خواهد شد.

براساس این گزارش، در سرویس "همراهان اول " (F&F) مشترکین تلفن همراه اعتباری همراه اول می توانند 5 نفر از اعضای خانواده و یا دوستان خود را در لیست همراهان اول قرار داده و در مدت زمان سه ماهه از 20 درصد تخفیف مکالمه با این شماره ها بهره مند شوند.

روش های تلفن گویای 444(IVR)، پیام کوتاه (SMS)، کدهای میان بر (USSD) و پرتال همراه اول این امکان را به مشترکین می دهد تا با انتخاب مناسب ترین روش بتوانند از این سرویس استفاده نمایند.

مشترکین تلفن همراه اعتباری می توانند تمامی شماره تلفن های همراه اول با پیش شماره 91 را به لیست همراهان اول خود اضافه کنند، ولی اضافه نمودن شماره تلفن های ثابت و سایر اپراتورها در این لیست امکان پذیر نیست. در این سرویس به ازای ثبت و اضافه کردن هر نفر از اعضاء گروه 4500 ریال از اعتبار مشترک کسر می شود و حذف شماره اعضای گروه و مشاهده شماره این اعضاء رایگان است.

حداکثر تخفیف تخصیص یافته به مشترکین 20 درصد در هزینه مکالمات بوده و شامل سایر سرویس ها از قبیل پیام کوتاه، mms نمی شود. همچنین در صورتی که مشترک در خارج از کشور از سرویس رومینگ استفاده نماید، هزینه تماس با اعضای گروه شامل تخفیف نمی شود.

  • ۸۹/۰۵/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">