ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دومین جشنواره « توان یابان و فضای مجازی» با شعار « جشنواره فناوری اطلاعات و ارتباطات بستری مناسب برای ایجاد فرصت های شغلی» اسفند ماه امسال برگزار می شود.

دبیردومین جشنواره توان یاب و فضای مجازی با بیان این که این جشنواره به همت مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد برگزار می شود، افزود: برگزاری این جشنواره همزمان با روز جهانی معلولان و با مشارکت توان یابان و دوستداران جامعه بزرگ توان یابان کشور، فعال در فضای مجازی کلید خورد.

« صدیقه اکبری»گفت: فناوری اطلاعات و ارتباطات، تحولات بسیاری در عرصه زندگی افراد دارای معلولیت به ویژه در فعالیت های اجتماعی از جمله کارآفرینی این گروه از اعضای جامعه به وجود آورده و به عنوان مهمترین ابزار کارآفرینی مدرن مورد توجه قرار گرفته است.

اکبری ادامه داد: کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی قابل دسترس در فناوری اطلاعات پهنه وسیعی برای فعالیت دارد و توسعه فناوری بستر کارآفرینی برای توان یابان است.

وی گفت: جشنواره فضای مجازی و توان یابان با توجه به نقش تاثیر گذار و مغفول مانده فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی افراد دارای معلولیت و سهولت اشتغال این قشر از جامعه برگزار می شود.

اکبری افزود: این جشنواره تلاش می کند در کنار معرفی حضور توان یابان در فضای مجازی به این نقش بپردازد و گامی در جهت تبیین آن بردارد.

وی، شناسایی و معرفی توانمندی های افراد توان یاب در فضای مجازی، تبیین نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی افراد دارای معلولیت و بررسی تاثیر وب در زندگی فردی و اجتماعی توان یابان را از محورهای این جشنواره عنوان کرد.

به گزارش ایرنا رییس مجتمع نیکوکاری رعد در ادامه اظهارداشت: در این جشنواره از سایت های برتر اطلاع رسانی در حوزه معلولان، خبرگزاری برتر در حوزه اطلاع رسانی در بخش معلولین، شرکت های سرویس دهندگان خدمات مجازی، ساماندهی وبگاه های افراد معلول و فعالان حوزه خبر دارای معلولیت تجلیل خواهد شد.

اکبری ادامه داد: تمامی توان یابان، افراد دارای معلولیت و علاقمندان به موضوع معلولیت و فعالان این حوزه در فضای مجازی می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

دبیر این جشنواره گفت: علاقمندان می توانند تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت www.raad-charity.org در این جشنواره ثبت نام کنند.

  • ۹۲/۱۰/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">