ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

 عزت الله ضرغامی در صفحه اینستاگرام خود نوشت : پس از گذشت بیش از یک ماه از ملاقات اعضای شورایعالی فضای مجازی با رهبری معظم و تأکیدات چندباره‌ی ایشان بر مأموریت‌های مهم شورا، تا امروز فقط یک جلسه، آن هم برای تغییر دبیر شورا تشکیل شده است.

ده‌ها دستور مهم و کارشناسی شده، کماکان پشت درب شورا معطل تشکیل جلسات منظم است تا مورد بحث تصمیم‌گیری قرا.ر گیرد. راه‌اندازی شبکه‌ی ملی اطلاعات، که بسترساز و زیربنای اقدامات بعدی است در اولویت قرار دارد.
تولید محتوا در فضای مجازی از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. تدوین جدید آثار تصویری کشور، بر اساس نیازهای روز، ظرفیت عظیمی را در این حوزه ایجاد خواهد کرد.
تدوین به طور مستقل یک نوع کارگردانی است و قطع نظر از جایگاه آن در یک اثر خاص نمایشی، قابلیت گسترش و تعمیم ، برای بسته‌بندی‌های مناسب و بر اساس اهداف و نیازهای مخاطبان خاص را دارد.
امروز فضای مجازی، تشنه‌ی تدوین‌های کوتاه، جذاب و پر محتواست. 'مدیریت داشته‌ها'، اقتضا می‌کند که سکانس‌های یک اثر خوب و ماندگار به ده‌ها بسته‌ی تولیدی تبدیل شده و به کاربران عرضه شود.
عنوان‌بندی‌های حرفه‌ای برای استفاده‌ی مؤثر از داشته‌های متنوع، بخش مهمی از کارآمدی 'جستجو' در این فضا است.
دستگاه‌های حقوقی و اشخاص حقیقی، می‌توانند با مختصر آموزش در حوزه‌ی 'تدوین' و بهره‌گیری از نرم‌افزارهای جدید، جوانان مستعد و علاقمند را به قطب‌های مؤثر تولیدی تبدیل کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">