ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

جمعیت اصولگرایان اصلاح طلب مسلمان با بهره‌گیری از تکنولوژی اطلاعات وارتباطات فعالیت‌های خود را از چند ماه قبل آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شهر به نقل از ستاد اطلاع رسانی جمعیت اصولگرایان اصلاح طلب مسلمان، جهانبخش شیرازی، با اعلام مطلب فوق گفت: این اقلام با هدف اثرگذاری بر افکار عمومی در جهت تشویق مردم برای شرکت در انتخابات و نیز ارایه مشاوره و راهنمایی‌های لازم جهت انتخاب فرد اصلح انجام شد.

وی افزود: این جمعیت با راه‌اندازی سایت اینترنتی بازی های انتخاباتی و نیز دو سایت خبر رسانی، رسالت خود را در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: آمارهای غیررسمی حکایت از نفوذ اینترنت در بیش از هفت میلیون نفر از مردم ایران دارد که اگر حجم خانوار در ایران را 5 نفر بدانیم می‌توان خوش بین بود که با بهره‌گیری از IT با بیش از سه میلیون ایرانی ارتباط برقرار کرد.

وی تصریح کرد: به همین سبب، جمعیت اصولگرایان اصلاح طلب مسلمان به بهره‌گیری از ICT در جهت بسط مأموریت خود است.

شیرازی اهم فعالیت‌های انجام شده را تولید بازی‌های رایانه‌ای نظیر جورچین انتخابات، انتخابات استراتژیک، رالی انتخابات و یک CD حاوی بازی، فیلم و طراحی مسابقه اینترنتی (گام نهم)ذکر کرد.

وی افزود: در نشست مطبوعاتی که قرار است عصر امروز (18 خرداد ماه) برگزار شود، تمامی فعالیت‌ها، مأموریت، اهداف و ضرورت‌های جمعیت اصولگرایان اصلاح طلب مسلمان اعلام می‌شود.

جمعیت اصولگرایان اصلاح طلب مسلمان درراستای افزایش مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خویش و با الهام از قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران درجهت تقویت هویت ایرانی اسلامی و افزایش حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خویش پا به عرصه نهادگذاشته است.

  • ۸۴/۰۳/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">