ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حجاج نرم‌افزار "زائریار" را نصب کنند

| سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۰۰ ق.ظ | ۰ نظر

نرم‌افزار زائریار یک مسیر یاب هوشمند محسوب می‌شود که زائران می‌توانند آن را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند و از خدمات مناسب آن بهره بگیرند.

به گزارش تسنیم پیرو تاکید رئیس سازمان حج و زیارت مبنی بر توجه به سلامت و امنیت حجاج، برای نخستین بار نرم‌افزار زائر‌یار در حج تمتع 97 مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این نرم‌افزار با ارائه خدمات قابل توجه می‌تواند به عنوان یک مسیر‌یاب هوشمند زائرانی را در طول موسم حج و برای رسیدن به مقصد راهنمایی کند.

حجت‌الاسلام رحمانی، مسئول واحد راهنمایان حج تمتع 97 درباره نرم افزار زائر‌یار گفت: زئران می‌توانند با نصب این نرم‌افزار بر روی گوشی‌های هوشمند خود از خدمات مناسب آن به صورت آنلاین و حتی آفلاین بهره بگیرند.

وی افزود: مسیریابی برای زائران عزیز، شناسایی زائران  گمشده، کمک به زائران در راه مانده، نظرسنجی، ارتباط دو سویه با مسئولان سازمان حج و زیارت و ... بخشی از خدمات نرم‌افزار زائر یار محسوب می‌شود.

رحمانی ابراز امیدواری کرد زائران کشورمان نرم‌افزار زائر‌یار را بر روی گوشی‌های هوشمند خود نصب کنند چرا که این نرم‌افزار در راستای کمک به زائران عزیز تدارک دیده شده است.

امسال بیش از 86 هزار نفر از زائران کشورمان در موسم حج تمتع 97 حضور می‌یابند.

  • ۹۷/۰۵/۱۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">