ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف دفترچه‌های بیمه از ابتدای آذرماه

| دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: طرح نظام ارجاع الکترونیک یکی از شاه کلیدهای نظام سلامت است که باعث مدیریت دقیق و درست هزینه ها می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مرتضی ادیانی در مراسم رونمایی از نسخه الکترونیک بیمار در سیستم ناب در شهرستان آق قلا از فعالیت بیش از ۶ هزار پزشک خانواده در سطح کشور خبر داد.

 وی اظهار داشت: در سال گذ شته پایلوت اجرای طرح نظام ارجاع الکترونیک برای ده استان کشور پیشنهاد شد که استان گلستان نیز در این مجموعه قرار گرفت .

سید مرتضی ادیانی ادامه داد: طرح نظام ارجاع الکترونیک یکی از شاه کلیدهای نظام سلامت است که هر بیمار در این عملکرد یک متولی درمان دارد بنابراین مسیر درمان به راحتی برای بیمار مشخص شده و با اجرای آن هزینه ها مدیریت می‌شود معاون بیمه خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران همچنین تصریح کرد: در جامعه ای که تقارن اطلاعاتی وجود ندارد یعنی اطلاعات در بین پزشکان یکسان نیست طبیعی است که نظام ارجاع می‌تواند به بهبود وضعیت موجود کمک کرده تا مسیر سلامت بهینه شود.

ادیانی خاطرنشان کرد: نظام ارجاع در سال‌های نخست اجرا هزینه‌ها را شفاف کرد بنابراین هدف ما از اجرای این طرح کاهش هزینه ها نیست بلکه مدیریت درست و دقیق هزینه‌ها  است.

به گفته این مقام مسئول قرار است با اجرای این طرح دفترچه های بیمه از ابتدای آذر ماه سال جاری حذف شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">