ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف سازمان گسترش ازپروژه اپراتور سوم

| شنبه, ۹ مرداد ۱۳۸۹، ۰۸:۳۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاون توسعه صنایع پیشرفته سازمان گسترش و نوسازی ازعدم مشارکت درپروژه اپراتور سوم تلفن همراه خبر داد و اعلام کرد: این سازمان دیگربرای مشارکت در پروژه اپراتور سوم تلفن همراه این موضوع را از کنسرسیوم تامین تله کام پیگیری نخواهد کرد.

دکتررمضانعلی صادق زاده در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: هیچ پاسخی از کنسرسیوم تامین تله کام مبنی بر قبول حضور سازمان گسترش درپروژه اپراتورسوم دریافت نکرده ایم.

وی با اشاره به تمایل سازمان گسترش برای مشارکت در پروژه اپراتور سوم گفت: ازچندی پیش سازمان گسترش مذاکرات خود را با این کنسرسیوم برای فعالیت درپروژه اپراتور سوم تلفن همراه آغاز کرده بود، ولی در شرایط حاضر به دلیل عدم پاسخگویی از جانب کنسرسیوم برنده ، این سازمان برای حضور در این پروژه پیگیری نخواهد کرد.

صادق زاده با اشاره به حضور این سازمان در دیگر پروژه های مخابراتی تصریح کرد: سازمان گسترش قصد رقابت با بخش خصوصی را ندارد و درپروژه هایی که غیردولتی ها در اختیار گرفته باشند ، ورود نمی کند.

وی توانمند سازی بخش خصوصی را یکی از اهداف سازمان گسترش دانست و ادامه داد: این سازمان معمولا پس از کمک و همکاری با بخش خصوصی در ادامه پروژه سهام خود را به آنها واگذار می کند.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی چند روز پیش درگفت وگو با موبنا بدون اشاره به عدم مشارکت تامین تله کام با سازمان گسترش و نو سازی صنایع ایران گفت: اپراتور سوم خیلی زودترازبهمن ماه سیمکارت هایش را عرضه خواهد کرد.

  • ۸۹/۰۵/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">