ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف مخابرات از نگهداری تجهیزات زیرساخت

| دوشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۸۹، ۰۲:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل مهندسی شبکه و امور استان‌های شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: تا پایان سال جاری نگهداری تجهیزات زیرساخت در استان‌ها از شرکت مخابرات ایران گرفته و تحویل پیمانکاران جدیدی که در مناقصه انتخاب شده‌اند، می‌شود.

کیهان افتخار در گفت‌وگو با خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس اظهار داشت: بزرگترین اقدام معاونت نگهداری شرکت ارتباطات زیرساخت در سال جاری، برگزاری مناقصه نگهداری تجهیزات در استان‌ها است.

وی گفت: تاکنون شرکت مخابرات ایران وظیفه نگهداری تجهیزات شرکت زیرساخت در استان‌ها را بر عهده داشت و پیمانکار ما محسوب می‌شد که در سال جاری شرکت ارتباطات زیرساخت برای انجام این مسئولیت، مناقصه بزرگی را برگزار کرد.

معاون اداره کل مهندسی شبکه و امور استان‌های شرکت ارتباطات زیرساخت افزود: ارزیابی و کارهای مقدماتی انجام شده و در حال ابلاغ قرارداد به برندگان مناقصه هستیم که تا پایان سال جاری نگهداری تجهیزات را از مخابرات ایران تحویل می‌گیریم و توسط پیمانکاران جدیدی که در این مناقصه انتخاب شده‌اند، انجام می‌دهیم.

وی تاکید کرد: یکی از ضوابط شرکت کنندگان در این مناقصه این بود که برای برقراری عدالت، شرکت‌کنندگان نباید هیچ ارتباطی با اپراتور‌های دیگر داشته باشند.

وی تصریح کرد:شرکت زیرساخت به عنوان یک شبکه ملی و دولتی موظف است امکانات خود را به صورت عادلانه در اختیار همه اپراتورها قرار دهد و احتمال می‌دادیم اگر کسی که وابسته به اپراتورهای بزرگ است، برنده این مناقصه شود شاید فضای عادلانه و رقابتی دچار مشکل شود و به این خاطر این شرط را گذاشتیم که نباید هیچ ارتباطی با اپراتورها داشته باشد.

افتخار تصریح کرد: نتایج مناقصه نهایی شده و 8 منطقه مخابراتی است که در هر منطقه یک شرکت برنده شده و تاکنون قرار داد به 2 شرکت از 8 شرکت ابلاغ شده است.

معاون اداره کل مهندسی شبکه و امور استان‌های شرکت ارتباطات زیرساخت اظهار داشت: برندگان مناقصه شرکت‌های بزرگی بوده‌اند که سال‌ها درحوزه ارتباطات کشور در زمینه فروش تجهیزات و انجام خدمات مخابراتی فعالیت داشته‌اند.

وی خاطر نشان کرد: برندگان با دقت زیادی انتخاب شده‌اند و شرکت‌های سابقه‌دار و خوش نامی هستند که نگهداری تجهیزات شبکه زیرساخت در استان‌ها برای 2 سال به این پیمانکاران واگذار می‌شود.

  • ۸۹/۰۹/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">