ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف هزینه قطعی‌های زیر 3 ثانیه موبایل

| سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۱، ۰۲:۵۰ ب.ظ | ۰ نظر

معاون سازمان تنظیم مقررات گفت: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، مصوبه حذف هزینه مکالمات قطع شده (زیر 3 ثانیه) از زمان تصویب تاکنون، بدون نقص توسط اپراتورهای تلفن همراه اعمال شده است.

حسن رضوانی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در مرداد ماه سال گذشته، موضوع حذف هزینه مکالمات قطع شده (تا 3 ثانیه) در شبکه‌های تلفن‌همراه از صورت‌حساب مشترکین را تصویب کرد.

معاون رگولاتوری گفت: به این ترتیب قرار شد تمامی مکالمات قطع شده تا سه ثانیه که بر مبنای اطلاعات ثبت شده در فایل شارژینگ مشترکین، به عنوان قطع ارتباط غیر معمول محسوب می‌شود، از صورت‌حساب مشترکین حذف شوند.

معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: ‫بر این اساس، سازمان تنظیم مقررات موظف به نظارت بر حسن اجرای طرح و ارائه گزارش در دوره‌های سه ماهه به کمیسیون شد که با بررسی‌های انجام شده در مدت آزمایشی، هم اکنون مشخص شده که اپراتورهای تلفن همراه این مصوبه را به درستی اجرا کرده اند.

رضوانی گفت: بنا بر این از زمان تصویب این مصوبه تاکنون تمامی مکالمات که زیر سه ثانیه به صورت غیر معمول قطع شده‌اند، از صورت‌حساب مشترکین حذف گردیده‌اند و این مصوبه همچنان نیز لازم الاجرا است.

  • ۹۱/۰۵/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">