ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حضور قطعی 100 شرکت در الکامپ دوازدهم

| شنبه, ۶ خرداد ۱۳۸۵، ۱۰:۵۷ ق.ظ | ۰ نظر

بزرگراه فناوری- تاکنون 337 شرکت برای حضور در الکامپ دوازدهم اقدام کرده‌اند که حضور بیش از 100 شرکت قطعی شده است.

"مرتضی فراهانی" مدیر دوازدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود:" برای الکامپ دوازدهم نزدیک به 40 هزار متر فضا در نظر گرفته شده است که تاکنون 10 هزار متر آن واگذار شده است".

وی خاطرنشان کرد:" هزینه هر متر مربع از فضای نمایشگاهی حداکثر 300 هزار ریال است که 500 هزار ریال هزینه‌های جاری به آن اضافه خواهد شد".

وی درخصوص فضای اختصاص داده شده به شرکت‌های خارجی نیز گفت:" بین یک هزار و 200 تا یک هزار و 500 متر مربع فضا برای حضور شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است".

فراهانی درخصوص نحوه ثبت‌نام نیز گفت:" درحال حاضر ثبت‌نام‌ها به‌صورت حضوری انجام می‌شود وامکان ثبت‌نام الکترونیکی درحال بررسی است که نتیجه این بررسی ظرف 15 روز آینده مشخص خواهد شد".

وی افزود:" مهلت درنظر گرفته شده برای ثبت‌نام در دوازدهمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی تا پنجم تیرماه سال جاری است".

  • ۸۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">