ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیر کل روابط عمومی شرکت مخابرات ایران از موافقت رییس جمهوری با درخواست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای بازگشت حقوق بازنشستگان شرکت مخابرات ایران به روال پارسال خبر داد.

در حقوق خردادماه بازنشستگان شرکت مخابرات ایران، مزایایی که تحت عنوان حقوق مسکن و خواربار از حدود یک سال قبل وضع شده بود، قطع شد که موجبات اعتراضها و تجمع چهارشنبه گذشته جمعی از این بازنشستگان را در برابر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم آورد.

"داود زارعیان" روز سه‌شنبه به خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا گفت که "محمود احمدی نژاد" رییس جمهوری، دیروز (دوشنبه) در پاسخ به درخواست ‪۲۲‬ خردادماه "محمد سلیمانی" وزیر ارتباطات با این امر موافقت کرده است.

بدین ترتیب مقدمات پرداخت مجدد این مزایای که به نسبت حقوق بازنشستگان ارقامی بین ‪۱۵۰‬هزار تا ‪۲۰۰‬هزار تومان را در برمی‌گیرد، فراهم می‌شود.

دولت امسال با هدف کاهش هزینه‌های خود به تمام دستگاههای تابعه ابلاغ کرد تا مزایایی نظیر حق مسکن، حق اولاد و غیره را از حقوق دریافتی بازنشستگان و مستمری بگیران خود حذف کنند.

  • ۸۶/۰۴/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">