ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حمایت پلیس از تولید بازی های پلیسی

| يكشنبه, ۱۸ مهر ۱۳۸۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ | ۰ نظر

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این سازمان برای هر گونه حمایت مادی و معنوی از تولید بازیهای رایانه ای پلیسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم با بیان اینکه طیف فعالیتهای معاونت اجتماعی ناجا در بخشهای هنری بسیار گسترده است، گفت: به طور طبیعی با پیشرفت فناوری های نوین، توجه به بازی های رایانه ای به عنوان یکی از فناوری های جدید، در دستور کار ناجا قرار دارد.این مقام نیروی انتظامی کشور خاطر نشان کرد: پیش از این همکاری نه چندان وسیعی با چند تن از متخصصان این عرصه صورت گرفت و بازی هایی را برای ما نمایش دادند که کارهای ارزشمندی بود و ناجا نیز قول مساعد همکاری را به آنها داد.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی خود نمی تواند تولید کننده بازی رایانه ای باشد، اضافه کرد: نیروی انتظامی آمادگی هر گونه همکاری در این عرصه دارد و از هیچ گونه کمکی مانند ارایه ایده و شگردهای پلیسی به تولیدکنندگان و کمک های مالی دریغ نمی کند.

احمدی مقدم تصریح کرد: نیروی انتظامی از اینکه با حمایت هایش بتواند در تولید یک بازی خوب ایجابی مشارکت کند و بازار را از دست مهاجمان خارجی، بگیرد، استقبال می کند.

این مقام ارشد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: تاثیر بازی های رایانه ای بر روی قشر کودک و نوجوان برای هیچ کس پوشیده نیست و از این رو نیروی انتطامی نیز به جهت آشنایی بیشتر این قشر با نیروی انتظامی و وظایف آن، از تولید بازی های پلیسی داخلی، حمایت و استقبال می کند.
نخستین جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای تهران توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای امسال در دو بخش برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.irgf.ir مراجعه کنند.

  • ۸۹/۰۷/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">